کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316372 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پیش‌بینی تحلیلگران درباره نسل بعدی آیفون

پیش‌بینی تحلیلگران درباره نسل بعدی آیفون: احتمال فروش ۲۵۰ میلیون دستگاه آیفون ۵
به نظر می‌رسد کم‌کم حواس‌ها متوجه اپل و محصولات جدیدش شده‌ است. محصولاتی که به نظر بعضی افراد قرار است سر و صدای زیادی به پا کنند. اخیراً تحلیلگری به‌نام کریگ برگر طی یک گزارش، آینده درخشانی برای آیفون جدید پیش‌بینی کرده‌است.

بر اساس اظهار نظر بعضی از تحلیلگران، اپل با ورود آیفون جدید خود احتمالاً به رقبا، خودی نشان خواهد داد.

بر اساس یک گزارش تحلیلی-پژوهشی انجام شده توسط کریگ برگر، تحلیلگر بازار سرمایه در شرکت FBR، آیفون جدید اپل می‌تواند در طول دوره عرضه خود تا ۲۵۰ میلیون دستگاه بفروشد.

بنا به گفته برگر، آیفون جدید به عنوان یک نماینده تمام‌ عیار و فرصت تاریخی برای اپل، می‌تواند به ازای هر دستگاه تا ۵۰ دلار و یا در مجموع ۴۷ میلیارد دلار سود نصیب این شرکت کند.

اگر اپل به این میزان فروش برای آیفون جدید برسد، این محصول را می‌توان یک افزایش فروش خارق‌العاده و چشم‌گیر در میان تمامی‌دستگاه‌های iOS محسوب کرد.

در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان در ماه ژوئن، اپل اعلام کرد که تا پایان ماه مارس در مجموع ۳۶۵ میلیون دستگاه iOS فروخته است.

اما سؤال اینجاست که آیا اپل و آیفون جدید، واقعاً می‌توانند به چنین موفقیتی برسند؟

برگر در پاسخ به سؤال می‌نویسد:

انتظار می‌رود آیفون جدید، بهبودهای مهمی‌ نسبت به نسخه قبل داشته باشد. صفحه نمایش بزرگتر، پردازنده بهتر و احتمالاً پشتیبانی از NFC. که همه این‌ها در کنار هم می‌تواند به فروشی مقتدرانه منجر شوند.

علاوه بر این برگر عقیده دارد که اپل سال آینده موفق به عقد قرارداد با اپراتور چـاینامــوبایل (China Mobile) برای فروش و پشتیبانی آیفون در چین خواهد شد. برگر در این‌باره چنین می‌نویسد:

بر اساس پیش‌بینی ما اگر اپل با چاینا‌موبایل برای فروش و پشتیبانی آیفون به توافق برسد، موفق به فروش ۱۳ میلیون دستگاه آیفون جدید (به کاربران چایناموبایل) در نیمـه اول ۲۰۱۳ خواهد شد.

گزارش‌های اپل هم این قسمت از گزارش برگر را تأیید می‌کند که در حال مذاکره با چایناموبایل برای عرضه آیفون در کشور چین از طریق این اپراتور است.

چایناموبایل بزرگترین اپراتور تلفن همراه دنیا با ۶۸۸ میلیون مشترک است. اگرچه بخش کوچکی از این گروه ۶۸۸ میلیون نفری، از تلفن‌های همراه هوشمند استفاده می‌کنند ولی این فرصت بزرگی برای اپل محسوب می‌شود.

مسأله اصلی اینجا است که برای اینکه این اتفاقات رخ دهد، اپل باید آیفون جدید خود را معرفی کند. بر اساس گزارش‌ها، اپل دستگاه جدید خود را ماه آینده میلادی معرفی و پس از فاصله‌ای کوتاه عرضه می‌کند. گزارشی که هنوز توسط کارخانه‌های همکار اپل و سازنده آیفون تأیید نشده‌است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10690 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1391/06/01 تعداد مشاهده: 1202
کلید واژه ها: ,
سافت گذر